top of page

לקראת שיפוץ הבית?

הנה לכם 5 טיפים שאספתי עבורכם כדי לצלוח את השיפוץ באופן רגוע:


1. תכנון התקציב. "תרשום, תרשום!"

אחד הפרמטרים החשובים לקראת שיפוץ הבית הוא : תקציב . כלומר, הבנה לקראת מה אנחנו הולכים ותכנון נכון של הכסף שברשותנו תוך חשיבה על כל האזורים בבית: מה דחוף וקריטי ומה פחות . ממליצה ממש להכין טבלה מסודרת של סדרי עדיפויות וניהול התקציב . זה יעזור מאוד לעשות סדר בראש ולהבין לקראת מה אנחנו הולכים, מה חשוב יותר לשפץ ומה פחות.

2. תכנון נכון. זאת לא בושה לבקש עזרה! להיעזר באדריכל שיתכנן לנו בצורה נכונה ומסודרת את החללים, שייתן לנו אופציות שונות לסידור החלל ושייתן את דעתו המקצועית על תכנון נכון של מרחב הבית וחלוקת החדרים.

מתפקידיו של האדריכל לתאם בין אנשי המקצוע השונים שנדרשים לטובת השיפוץ: הקונסטרוקטור (מהנדס בניין), יועץ האינסטלציה, יועץ החשמל, יועץ מיזוג האוויר וכן הלאה.

אם אתם מתכננים לשפץ כדאי מאוד לקחת עזרה מקצועית ולדעת שיש לכם על מי לסמוך.


3. לוח זמנים. תכנון לו"ז מדוייק עד לתחילת השיפוץ ותיאום מול הקבלן את זמני השיפוץ. כדאי להיערך ולתאם עם הקבלן כמה זמן יארך השיפוץ ואם יש צורך לסידורי מגורים זמניים עד לתום התקופה , הכל בכדי שהתקופה הזאת, שיכולה להיות תקופה לא קלה, תעבור בצורה הנעימה והשקטה ביותר עבורכם.

4. מקורות השראה. מה החלום שלכם? אספו לכם מקורות השראה מאתרים שונים ומחנויות ותתחילו לחלום איך יראה השיפוץ שלכם בסופו של דבר... ניתן להיכנס ל Pinterest שם תמצאו עולם שלם של חומרים, גוונים ועיצובים, לסדר לכם תיקייה במחשב ובכך לקרב את החלום שלכם למציאות!

5. להאמין! פשוט תאמינו שיהיה טוב. אם בחרתם להיעזר באדריכל/ית - תסמכו עליהם שהם יתוו את הדרך בצורה הטובה ביותר עבורכם. תפקיד האדריכל/ית הוא להוריד מכם את ה"כאב ראש" ולחסוך מכם את ניהול פרוייקט השיפוץ. כך שתתפנו לדאגות "האמיתיות", כמו למשל:

איך אתם אוהבים לשתות את הקפה שלכם במטבח החדש שהרגע שיפצתם?



10 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page